کبد گرم و چربی دارید؟ پوست سیب داروی شماست
.
----------
درباره ما
-------
آخرین مطالب
--------------
دیگر موارد
آمار وب سایت
پوست سیب بهترین ماده برای مهار و درمان کبد چرب محسوب می‌شود.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ گفته می‌شود که خوردن یک سیب در طول روز از بیماری کبد چرب پیشگیری می‌کند به شرط اینکه پوست آن را دور نیندازید. اخیرا مطالعه‌ای در دانشگاه لوئا نشان داده میوه سیب به خصوص پوست آن بهترین ماده برای مهار چاقی و بهبود بیماری کبد چرب است.
 
کبد چرب بیماری جدی و خطرناک است که زمانی اتفاق می افتد که چربی موجود در کبد از 10 درصد بیشتر ‌شود. علائم این بیماری در مراحل ابتدایی خاموش است اما اگر شدید شود سبب ابتلا به بیماری‌ها خطرناکی همچون سرطان کبد و سیروز کبدی می‌شود.
 
وجود ماده‌ای به نام اسید اورسولیک در پوست سیب با کاهش خطر ابتلا به چاقی و دیابت از بروز کبد چرب پیشگیری کرده و در صورت ابتلا آن را مهار می‌کند. این ماده سبب ذخیره چربی قهوه‌ای در بدن می‌شود که با افزایش دما در ماهیچه‌ها و عضلات، چربی سوزی می‌کند.
 
علاوه بر این، مصرف سیب با پوست سبب کاهش وزن، اختلالات قلبی عروقی، انسداد عروق کرونل، حملات قلبی و فشار خون می‌شود. در بیشتر موارد بیماری دیابت، کلسترول بالا، مقاوت به انسولین و اضافه وزن منجر به کبد چرب می‌شود. افزایش فعالیت بدنی، اتخاذ سبک زندگی مناسب و پیروی از برنامه غذایی مغذی و سالم بهترین روش برای درمان کبد چرب است.

http://www.asriran.com/fa/news/469326




:: بازدید از این مطلب : 819
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : انتظار ظهور امام مهدی عج
ت :
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
-------
پشتیبانی